Povrat robe unutar 30 dana - bez pitanja!

Dostava 4,00 € - Besplatno iznad 49,00 € - Pogledajte opcije isporuke

Dostava 4,00 € - Besplatno iznad 49,00 € - Pogledajte opcije isporuke

Uštedi 15% na sav nakit uz promotivni kod 'thsummer25'

Uštedi 15% na sav nakit uz promotivni kod 'thsummer25'

Često postavljana pitanja

Da, možete! Dostupni smo radnim danima od 10 do 13:00 sati.

📞 +45 89 878 560

Brzo odgovaramo na e-mailove - obično odgovaramo unutar nekoliko sati radnim danima.

✉️ info@trendhim.hr

Kada kupujete kod nas, imate rok od 30 dana da vratite sve ili dio svoje narudžbe, pod uvjetom da ambalaža proizvoda ostane netaknuta i da proizvodi nisu korišteni.

Vraćanje proizvoda je vrlo jednostavno. Sve što vam je potrebno je broj narudžbe i e-mail adresa koju ste koristili prilikom kupnje.

Kliknite na ovu poveznicu kako biste započeli postupak povrata.

Imajte na umu da…

  • Za sve povrate naplaćuje se naknada za obradu u iznosu od 5 €. Zamjene su izuzete od ove naknade.
  • Ako vraćate narudžbu koja vam je dostavljena brzom poštom, nadoknadit ćemo vam samo iznos standardne naknade za dostavu.
  • Povrat novca bit će izvršen putem iste metode plaćanja koja je korištena za plaćanje vaše narudžbe.
  • Izravne zamjene moguće su isključivo za drugu veličinu istog proizvoda. Ako želite zamijeniti jedan dizajn za drugi ili za skuplji artikl, potrebno je vratiti originalni proizvod za povrat novca i napraviti novu narudžbu.
  • Personalizirani proizvodi ne mogu se vratiti ili zamijeniti.
  • Intimni proizvodi poput naušnica i drugog piercing nakita, čarapa i donjeg rublja mogu se vratiti samo u originalnoj, neotvorenoj ambalaži.
  • Nije moguće kombinirati 2 narudžbe za povrat u 1 paket. Računala to ne vole. Molimo vas da sve narudžbe za povrat pošaljete pojedinačno.

KADA ZATRAŽITE POVRAT:

Primit ćete e-mail koji sadrži unaprijed plaćenu naljepnicu za povrat.

Ispišite je i zalijepite na paket koji vraćate. Ako je moguće, ponovno iskoristite originalno pakiranje jer time pridonosite očuvanju okoliša.

Zatim odnesite svoj paket za povrat na najbližu DHL lokaciju za preuzimanje, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo.

Naša brzina je zaista impresivna, gotovo nevjerojatna. Ako shvatite da ste napravili grešku nakon što ste pritisnuli gumb 'kupi', javite nam se što prije. Pokušat ćemo otkazati narudžbu prije nego što napusti skladište ali ne možemo jamčiti da već nije poslana.

Nažalost, naš sustav ne dopušta dodavanje ili uklanjanje proizvoda iz postojeće narudžbe (računalo kaže “ne”). Najbolje što možete učiniti u tom slučaju je vratiti narudžbu i zatražiti povrat novca te potom napraviti novu narudžbu.

Vjerojatno ste to već učinili, ali moramo pitati… jeste li provjerili svoju neželjenu poštu? Ne bi trebala završiti tamo, no takve se stvari znaju dogoditi. Neki e-mail programi razvrstavaju poruke u različite kartice ili kategorije, pa se potvrda možda „sakrila“ u jednoj od njih.

Ako je prošlo više od 30 minuta otkako ste naručili, a niste uspjeli pronaći potvrdu, slobodno nam se javite i poslat ćemo vam novu.

Naši dizajni ponekad postanu žrtve vlastitog uspjeha i brzo se rasprodaju. Kad se to dogodi, na stranici proizvoda pojavit će se obrazac putem kojeg se možete prijaviti kako biste primili obavijest čim ponovno bude dostupan.

Srećom, imamo mnogo izvrsnih dizajna u ponudi, a prijedloge slične rasprodanom proizvodu pronaći ćete na dnu njegove stranice.

Jedva čekamo da dobijete svoju narudžbu i isprobate je po prvi put! To je radost za koju živimo.

Primit ćete e-mail s poveznicom za praćenje kako biste mogli pratiti gdje se vaša pošiljka nalazi. U nekim slučajevima, može proći nekoliko dana da stigne u vašu zemlju ili regiju i da lokalna dostavna služba ažurira podatke – ali budite bez brige, vaša pošiljka je na putu.

Imamo samo ured/skladište u Horsensu, Danska. Iako bismo vas voljeli upoznati uživo, ne možemo vam omogućiti preuzimanje na licu mjesta. Naš radni proces funkcionira kao podmazani stroj, pa ručna obrada može uzrokovati kašnjenja.

Zato imamo 30-dnevnu politiku potpunog povrata kako biste mogli kupovati bez brige, znajući da možete jednostavno vratiti proizvod ako vam ne sviđa – bez ikakvih pitanja.

Da! Dajemo 2-godišnje jamstvo na sve naše proizvode u slučaju da je oštećenje nastalo zbog tvorničke greške. Ukoliko se proizvod ošteti iz razloga koji nisu normalno habanje, nezgoda ili nepravilna upotreba, molimo vas da nam pošaljete e-mail na info@trendhim.hr s detaljnim opisom problema, objašnjenjem okolnosti i priloženom fotografijom ili videom.

Za potpuni popis dostupnih pružatelja plaćanja u vašoj zemlji, molimo vas da se pomaknete do dna ove stranice. Sve metode plaćanja navedene su u podnožju.

Kod nas možete kupovati kao privatna osoba i trenutno ne surađujemo s preprodavačima.

Ali slobodno nam se javite ako tražite božićne poklone za cijelu svoju tvrtku i želite kupiti stotine kožnih ruksaka. Sigurni smo da možemo nešto dogovoriti.

Najnoviji članci

Najnovije kolekcije