Povrat robe unutar 30 dana - bez pitanja!

Dostava 4,00 € - Besplatno iznad 49,00 € - Pogledajte opcije isporuke

Dostava 4,00 € - Besplatno iznad 49,00 € - Pogledajte opcije isporuke

Svatko ima svoju priču

Želimo pomoći svakom muškarcu da ispriča svoju.

Vizija

Muški modni dodaci nisu samo za posebne prilike niti su rezervirani za određenu skupinu muškaraca. Nije riječ o trikovima ili samo o dobrom izgledu. Radi se o tome da ispričate svoju priču i izrazite ono što vas čini jedinstvenim. Jedan od načina da to postignete je kroz detalje koje nosite, poput modnih dodataka.

Trendhim dizajnira kvalitetne muške dodatke koji su moderni i cjenovno pristupačni. Trenutno u ponudi imamo 13 brendova koji svake godine lansiraju nekoliko kolekcija, a uz to nudimo i sve veći broj korisnih članaka koji će vam pomoći da iz svoje narudžbe izvučete maksimum.

Naše vrijednosti

Želite raditi u Trendhimu?

Istražite naše otvorene pozicije i upoznajte nas bolje čitanjem našeg Atlasa.

1 Svatko ima svoju priču2 Priča o trendhimu2.1 20072.2 2008 - 20142.3 20152.4 20162.5 2017 - 20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

Priča o Trendhimu

Jeste li ikad imali onaj dan? Onaj kad stalno odgađate alarm i ideja da ostanete u krevetu izgleda kao najbolja odluka? Da, i mi smo to iskusili.

Odabiri koje napravimo definiraju našu priču.

Ne možemo vam pomoći da odlučite koliko dugo ćete još spavati ali vam možemo pomoći ispričati vašu priču kroz naš pažljivo odabran asortiman proizvoda koji su dostupni samo kod nas. Dizajnirani u Danskoj i dostupni pod 13 različitih vlastitih brendova, svi naši proizvodi imaju svoju priču.

Koji ćeš izabrati?

Koju ćeš priču ispričati?

Pročitajte kako je Trendhim nastao, od njegovih početaka pa sve do danas, onako kako je nama ostalo u sjećanju.

2007

Sve dobre priče počinju na početku... Ali ne u 4 ujutro.

Trendhim je osnovan krajem 2007. od strane Sebastiana i mene (Mikkela). Imali smo 18 godina i završavali smo zadnju godinu srednje škole. Bili smo mladi, energični, puni želje da započnemo vlastiti posao... i dovoljno naivni da to i učinimo.

Došli smo na 2 ideje – usluga dostave kruha tijekom vikenda i online trgovina s muškim dodacima i nakitom.

Znate kako kažu da poduzetnici moraju učiniti sve što je potrebno kako bi njihov posao uspio? Pa, koliko god bismo se željeli složiti s time, brzo smo shvatili da buđenje u 4 ujutro da dostavimo kruh baš i nije za nas.

I to je bilo to! Ideja dostave jutarnjeg kruha doživjela je brzu smrt, a iz pepela neuspjelih ranih ustajanja... rodio se Trendhim.

2008 - 2014

Idi na sve ili ništa

Uložili smo sve u tvrtku — ne samo novac, nego i vrijeme, odnose i društveni život. Radili smo po 16 sati dnevno, sedam dana u tjednu, dvije godine. Nije bilo ni godišnjih odmora ni praznika. To je bila prava definicija napornog rada.

Preselili smo se iz stana koji smo dijelili u kuću dovoljno veliku da u nju stanu i mi i tvrtka. Manje od godinu dana kasnije morali smo preseliti Trendhim u pravo skladište.

Trendhim web stranica 2008./2009. Evo ti prilika za smijeh, iskoristi je!

Krajem 2009. godine, Trendhim je postao dovoljno profitabilan da nam može isplaćivati pune plaće. Do tada smo dostavljali novine i pripremali cvjetne aranžmane kako bismo si priuštili hranu. Potrebno je puno strasti da radiš na pola radnog vremena kako bi si mogao priuštiti posao s punim radnim vremenom.

2012. godine odlučili smo da je vrijeme za dizajniranje vlastitih proizvoda. Naš prvi vlastiti brend Lucleon je rođen.

Krajem 2014. godine, Trendhim je rastao stabilno i zdravo, pa smo se prirodno proširili na Norvešku, Švedsku, Finsku i Nizozemsku.

I... počeli smo zapošljavati ljude za pakiranje narudžbi. To je bio pravi uspjeh!

2015

Nevjerojatno iskustvo

Karina i Kristof pridružili su se timu, zalihe su rasle, a skladište je postalo toliko tijesno da smo morali hodati bočno kako bismo pripremali narudžbe.

Kako je skladište postalo labirint s jednosmjernim ulicama, sazvali smo sastanak tima. Satima smo raspravljali i na kraju donijeli životno važnu odluku, da se oprostimo od našeg dragog doma… i preselimo se preko ulice.

Nas petero – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel i Martin. Kristof, nažalost, nije na slici.

Preselili smo se u naše novo sjedište, dovoljno veliko da u njemu možemo voziti karting, igrati stolni tenis i razvijati velike ideje.

Dani stanovanja u momačkom stilu i spavanja u dnevnom boravku službeno su bili iza nas.

I pomislili biste, "U redu. Sad napokon postaju profesionalci, zar ne?" Pa... ne baš.

Jedna od naših osnovnih vrijednosti je Hakuna Matata (kakva divna fraza) i to je nešto što svima u Trendhimu puno znači. Davno smo odlučili da ne želimo postati "profesionalni" samo zato što se to od nas očekuje.

Želimo razgovarati s našim kupcima na prizemnom nivou. Želimo da se naši zaposlenici osjećaju kao dio tima. Želimo neprekidno rasti kao ljudi i kao tvrtka. To je više od pukog ‘profesionalizma’.

Svaka priča je drugačija. Nismo od onih koji se uklapaju u već gotove okvire. Zašto bismo onda to tražili od nekog drugog?

2016

Velikim koracima unaprijed

Aaah, 2016.

Početkom veljače proširili smo se na 11 novih zemalja i zaposlili 43 prevoditelja. Otvaranje toliko novih tržišta značilo je da je svih 3.000 proizvoda i cijela web stranica moraju biti prevedeni na 8 jezika! Nije bilo lako. Ali gdje je zabava ako je sve lako?

Usput, postavili smo si cilj da do kraja godine povećamo broj jedinstvenih proizvoda s 3.000 na 5.000. Uostalom, imali smo skladište koje smo trebali popuniti.

2017 - 2018

Punom brzinom

Čak ni pad servera na Crni petak nije mogao zaustaviti naš munjeviti rast u studenom 2018... iako je jedan ozbiljno pokušao. Na sreću, uspjeli smo izvući maksimum iz te situacije i ipak isporučiti proizvode na vrijeme. Dobili smo i malo pažnje u nacionalnim medijima. Sebastian je bio zvijezda dana!

Otvorili smo 12 novih zemalja u 2017/2018, uključujući Australiju, Singapur, Kanadu, Novi Zeland i SAD, što nas je dovelo do 28 aktivnih tržišta. To je puno novih priča za ispričati.

Jedan od naših glavnih ciljeva tih godina bio je redefinirati i pojednostaviti identitet brenda, a kao rezultat toga, 2017. godine postali smo deseta najbrže rastuća kompanija u Danskoj.

Naš uspjeh dugujemo sjajnom timu i vjeri u kvalitetne proizvode koji nas stalno pokreću.

2019

Više priča za ispričati

Odlučni smo postati omiljeno odredište i za muškarce koji prate modu i za one koji traže poklone s fokusom na održivost. No, da bismo to postigli, trebamo imati što veću kontrolu nad cijelim procesom proizvoda, od dizajna do isporuke.

Naš tim dizajnera brzo je rastao, a tako i naša kolekcija. Sjećate se onog vlastitog brenda kojeg smo stvorili 2012. godine? Danas ih imamo 13, s više od 1.600 proizvoda dostupnih isključivo u Trendhimu.

Okruženi s 50 vrijednih, brižnih, odgovornih i iznimno pametnih ljudi, energija u uredu je stvarno posebna. Došlo je do toga da je nemoguće sve nas okupiti na jednoj slici, pa uživajte u ovom GIF-u na kojem nas je 26.

Rast naše tvrtke i povećanje broja novih kolega i proizvoda donijeli su svoje izazove. Skladište u koje smo se uselili 2015. brzo nam je postalo premalo, pa smo se preselili u prostor od 3.000 m² s dovoljno mjesta za daljnji razvoj.

2020

Dobra usluga = dobar posao

Naš fokus na korisničku podršku se isplatio. S obzirom na to da je lockdown doveo više kupaca online, a ljudi su sve više dijelili svoja iskustva na društvenim mrežama, glas o Trendhimu se proširio kao požar – većinom s izuzetno pozitivnim komentarima.

Preporuke su dodatno ubrzale naš rast, što nam je omogućilo zapošljavanje novih ljudi, dizajniranje više proizvoda i naručivanje većih količina, što je smanjilo ukupne troškove. Sve to nam je pomoglo da održimo pristupačne cijene dodataka, uz značajno poboljšanje kvalitete i izbora proizvoda.

Godina 2020. bila je teška iz mnogo razloga, ali mi smo je iskoristili kao priliku za pozitivne promjene. Uvijek smo bili svjesni svoje odgovornosti prema okolišu i društvu u cjelini, a ove godine započeli smo neke od naših najambicioznijih projekata održivosti do sada.

2021

Rast izvan svih očekivanja

Onaj skladišni prostor od 3.000 m² u koji smo se preselili 2019. godine — znate, onaj s „dovoljno mjesta za rast“. Da, prerasli smo ga. I to nije sve: naš sustav upravljanja skladištem nije mogao podnijeti broj narudžbi koje smo svakodnevno primali.

Okupili smo ekipu i preselili cijelo skladište — svih 650.000+ pojedinačnih proizvoda — u samo jedan vikend! Sada imamo 5.500 m² skladišnog prostora na 3,3 hektara, a ako nam zatreba, jednostavno ćemo ga proširiti. Poboljšali smo i naš skladišni sustav koji sada funkcionira poput dobro podmazane mašine.

Unatoč pandemiji i globalnim problemima s opskrbom koji su došli s njom, uspjeli smo kroz skiciranje, prototipiranje i usavršavanje razviti više od 1.000 ekskluzivnih proizvoda i proširiti naš tim na više od 100 sjajnih kolega, od kojih su mnogi na fotografiji ispod i pokazuju svoj entuzijazam.

Ove smo godine brzo rasli i iskoristili taj rast strateški. Veći broj narudžbi čini proizvodnju jeftinijom, ali umjesto da snižavamo cijenu, podigli smo kvalitetu. Tokom 2021. godine, unaprijedili smo neke od naših najpopularnijih proizvoda i nastavićemo to raditi u bliskoj budućnosti - uz dodavanje novih fantastičnih modnih dodataka u kolekciju svakog tjedna.

Učiti znači živjeti, a napredovati znači uspijevati.

2022

Fokus na uslugu

Naš najprodavaniji sat ikada je Dante. Godine 2022. preuzeli smo veliki rizik i redizajnirali ga na temelju povratnih informacija kupaca. Pogledajte Dante II.

Uložili smo u potpuno novu UV tiskarsku mašinu koja nam omogućuje izradu satova s personaliziranim tiskom na stražnjoj strani. To znači da sada možemo utiskivati tekst u kožu, laserski gravirati metal i printati slike na stražnjoj strani sata te ga na taj način učiniti osobnim.

Naš novi ured trebao je izgledati kao dom – ne samo kao iznajmljeni ured. Svaki je odjel dobio priliku urediti svoj prostor, pa sada cijeli ured izgleda kao omiljeno mjesto za druženje. Također smo otvorili vlastitu teretanu! Stolni bicikli, trake za hodanje i vlastita teretana... Nemamo izliku da ne ostanemo u formi.

Samo da nema toliko kolača...

2023

Toliko... puno... proizvoda...

2023. godine ne samo da smo postavili novi rekord s preko 2000 proizvoda dostupnih online, nego smo i proširili izbor s više novih kategorija. Bokserice i čarape u raznim oblicima, materijalima i bojama; posebna kategorija za poklon kutije i cijela hrpa nakita za piercing.

Nekoliko kolega je to odlučilo proslaviti tako što su probušili uši.

Također smo u našu ponudu dodali novu kućnu marku – Otsu, našu marku uličnog stila. S tehničke/organizacijske strane uložili smo znatna sredstva u novi sortirajući uređaj koji može sortirati preko 2000 paketa na sat s točnošću od 99,9 %.

I za kraj jedna skromna pohvala: postigli smo prosječnu ocjenu 4,7 na Trustpilotu u više od 28 tržišta, pri čemu je minimalna ocjena na svakom od njih bila 4,5.

2024

Brzi uspon u budućnost

Započeli smo godinu s potpuno novim, ažuriranim Atlasom. Atlas je vodič za našu kulturu tvrtke, komunikaciju i kućne marke.

Želite raditi u Trendhimu? Pogledajte...

Naš novi sortirni uređaj bio nam je od velike pomoći tijekom kampanje za Valentinovo. Isporučili smo 43.114 paketa, a naše nove poklon kutije postale su pravi hit!

2025

Nastavit će se...